Thursday, April 9, 2009

Aku GERAM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huhhhh.....cepat betul waktu berjalan.....dah study week dah pun...macam tak percaya....banayk benda yang aku dah buat sem ni....

Tadi ada jamuan(boleh la kata jamuan) yang dibuat untuk mengappreciate senior debaters yang akan pergi meninggalkan uitm kedah sem depan....walaupun kedatangan tidak memberangsangkan tapi quite best la jugak......

Cuti study week ni aku tak balik....and semalam aku terima berita yang paling 'best' dalam dunia ni...kami budak pre-law akan daftar pada 1 Jun 2009...ajegiler nyer cadangan....aku tak tau la dah approve ke belum tapi koordinator kata 90% confirm....aku dah tak terkeluar dah ayat makian dan cacian semalam.....berbakul-bakul dah dosa aku semalam....pahala dah la tak banyak tambah dosa lak lagi kan...apa la nak jadi aku ni.....tapi it comes naturally...tak boleh aku tahan mulut ini dari mengeluarkan kata2 kesat lagi pedas kepada mereka2 ini.....kenapa aku jadi camtu???

Camni citernyer.....dah la kitaorg mula exam pada 20hb april (org paling awal skali exam)..itu takde hal pun tapi kitaorg habis last skali pada 10 Mei...padahal 4 je paper final.......dah tu ada gap dua minggu antara kertas ketiga dan kertas keempat...dah tu kertas last tu kertas bel...gler bapak nyer best....

Dah tu aku ada kem debat dari 23-25 Mei...25-30 mei ada Arau Open la plak.....dah tu dengar lak cter kelas start 1 Jun.....dan masalahnyer aku punyer cuti skit jer.....hua hua hua aku tak nak la takde cuti.....dah la nak balik cuma bila ada cuti panjang jer....rumah aku bukan kat sebelah uitm yang aku boleh balik slalu....ni sebenarnye aku dalam dilemma sama ada nak pergi Arau Open ke tidak..

Dan paling aku geram skali bila aku dah rancang baik punyer nak gi bercuti kat Indonesia cuti sem ni....cadang nak gi bulan 6...dah tu start kelas bulan 6...rasa macam hapa jer...nanti mereka pergi bercuti tinggal aku kat Kedah ni.......

Ya ALLAH geramnyer aku.....tak tau aku nak buat skang ni......
AKu redha dalam terpaksa la nampaknyer....
Huh huh huh

No comments: