Monday, April 27, 2009

Ntah La....



DUNKIN DONUTS.....itulah makanan yang aku makan dalam perjalanan Sungai Petani ke Melaka....aku beli kat R&R Tapah....aku beli 6 bijik donut semuanya dengan harga RM11.60....nak cakap terus-terang, before ni aku tak pernah beli donut itu...kakak aku yang beli...sebab tu aku tak tau sama ada ia mahal ataupun biasa je harga dia...

Skang ni aku ada kat umah....aku habis paper LAW semalam and now i'm waiting for my last paper for this sem which is BEL 260 and of course for MUET speaking test.....hari tu MUET sangat2 susah....aku tak tau la ada harapan ke tidak dapat BAND 4 for this sem....sangat2 susah...tak tipu


Aku best gler kot duk kat umah....aku bole tgk tv sesuka hati aku....hah hah hah...
aku suka....aku boleh buat apa aku nak.....walaupun exam sebenarnyer tak habis lagi pun....

Anyway sapa yang nak mula exam esok, aku wish GOOD LUCK AND DO YOUR BEST....GO GO CHAIYUK.....

1 comment:

Unknown said...

ouh2 adeela dah sampai yek..home sweet home!jangan lupa datang balik