Sunday, April 19, 2009

Final Exam not in the corner but in front of my eyes

Arrggghhhh....esok final dah start....first paper aku psychology.....ni aky tgh revise balik 14 topic untuk psycho esok.....psyco kot aku.....aku habiskan seminggu ini dengan membaca psyco sahaja....mungkin agak melampau bunyinyer tapi itu kenyataannya.....

Aku macam tak caya jer dah final....cepat btul masa berjalan...serius aku tak tipu...aku still rasa macam baru jer aku daftar untuk sem ni...tup tup dah final...aku nak cepat habis final ni....

And aku realize something....sem depan aku part 3 @ sem terakhir aku kat sini(Insyaallah).....serius cepat gler masa....sem depan aku dah part 3...itu bermakna makin susah la subjek-subjek dan makin tension la aku....

Aku sebenarnya ni agak tension ni...nak kejarkan baca untuk final...and nak pk pasal MUET lagi...aku kena dapat gak band 4 this sem for MUET.....aku kena usaha sedaya yang mungkin.... takkan nak amik lagi sem depan (nauzubillah)...tak nak lah aku...

Setelah difikir-fikirkan.....insyallah aku akan ada kat kedah sampai end of this year....so aku harap semuanya akan berjalan lancar...SEMUANYA....I mean it.....aku jer yang tau apakah benda itu....

So aku berdoa agar aku akan diberikan pertolongan dari ALLAH TAALA untuk menjawab soalan2 dalam final exam....aku harap urusan ku semuanya akan dipermudahkan.....semoga aku akan mendapat keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan kali ini...AMIN....

No comments: