Thursday, April 30, 2009

WAHHHHHH SERONOKNYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wah aku memang sangat seronok hari ni bila aku tengok jadual pembelajaran kitaorang, student PRE-LAW untuk sem depan......aku rasa sangat terharu dan bersyukur sangat2.....aku memang suka gler la jadual tu...rasa macam terharu sangat2.....serius sangat2 gembira....nak tgk jadual tu.....meh aku tunjukkan....

Kuliah bagi Semua Program Kecuali Program Asasi dan Pasca Siswazah

Aktiviti Jangka Masa Tempoh
Kuliah 06 Julai 2009 – 16 September 2009 10.5 minggu
Cuti Pertengahan Semester/Cuti Khas Hari Raya 17–27 September 2009 1.5 minggu
(Aidil Fitri 20 Sep. 09)
Kuliah 28 September – 20 Oktober 2009 3.5 minggu
Cuti Ulangkaji 21– 25 Oktober 2009 5 hari
Peperiksaan Dalaman 26 Oktober – 15 November 2009 3 minggu
Peperiksaan Khas 21 -23 Disember 2009 3 hari
Cuti Semester 16 November – 27 Disember 2009 7 minggu

Aktiviti Pendaftaran dan Kuliah bagi Program Asasi

Aktiviti Jangka Masa Tempoh
Kuliah 01 Jun 2009 – 24 Julai 2009 8 minggu
Cuti Pertengahan Semester 27 Julai – 02 Ogos 2009 1 minggu
Kuliah 03 Ogos – 18 September 2009 6 minggu
Cuti Khas Hari Raya 19 – 27 September 2009 1 minggu
Kuliah 28 September – 16 Oktober 2009 3 minggu
Cuti Ulangkaji 17– 25 Oktober 2009 1 minggu
Peperiksaan Dalaman 26 Oktober – 8 November 2009 2 minggu
Cuti Semester 9 November – 22 November 2009 2 minggu

Best sangat2 kan...kitaorg dah la masuk awal.....pastu cuti raya doaorang lama skit dari kitaorg.....pekse sama lak tu........ya allah....begitu adil sungguh mereka yang buat jadual ni.....

cuma ada lebih sikit la cuti kitaorg kat cuti mid-sem...kitaorg cuti seminggu, diaorang cuti mid-sem gabung cuti raya...tu je lar.....

But after all......aku tak puas hati....aku sakit hati.......aku geram gila2 dah ni.....

Kesian kat budak pre-law lain...cuti sem dua minggu jer....boleh tak?????
aku tak tau apasal diaorang buat cam gitu......apa signifikannya????
tHEn, result bila nak kuar????

Result takkan kuar awal aku rasa....sama ngan diaorang agaknya.....cuba terangkan pada kami seisi pelajar pre-law kenapa mereka buat begitu??????

Explain la supaya kami tak tertanya-tanya.....nak kata masa tak cukup nak habiskan silibus, pre-law before ni ok jer...tak de masalah pun....saja nak mengada.....huh huh huh aku giler panas dah ni..........

7 comments:

'aliaazaker said...

sabar deela.. tarik naaafaaaassss.. hembuusss.. hehe
lia pun x puas hati.. tp nk wat cmne.. dh itu keputusan muktamad bg kte.. haih.. triem je la dgn penuh tabah & sabar..

SoLeHiN said...

sekalung gelak ketawa sol nk hulurkan... hahahahaa... sabarlah, ada hikmahnya mungkin (clise sungguh statement nie).. hhehehe.. actually dorang nk seragamkan semua program matrix,asasi, pasum dgn jadual yg sama. 2 tujuan nye. actually benda nie dah 2 sem lepas dgr,tp batch korang bru terlaksana..alhamdullilah,semoga pembelajaran mu bertambah baik dgn jadual dan mase pembelajaran yg lebih baik dan lama...hehe

Fizah said...

weh, ape nie? knape cuti kita 2 minggu je?? huhu..

benci!!!!

HN said...

cuti 2 mnggu je??ala kesiannye tapi x pe la kan lps ni dpt cuti rayer kejap jer..dapat makan kuih raye byk2 sket!hoho

Anonymous said...

salam singgah.
tumpang tanye, pre-law ni amcam?
baru nak stat 32mei ni, insyaALLAH~

Anonymous said...

erk silap, 23mei. ish. da mengong plak.

HN said...

prelaw mudah n best!!
degree? ugh TERRIBLE, HORRIBLE, DISASTER!
all d best!