Saturday, April 11, 2009

HUhuhuhuhu

Hari ni dah habis dah test BEL 313....kritikal otak aku pk nak jawab benda...tetiba aku rasa macam otak aku dah berubah position (hiperbola gler la tu kan )...sebab banyak sangat fikir(kononnyer, layan je lar)......

Skang ni tunggu final exam...first paper nanti psycho...hadoi bertambah psycho la aku lepas ni....sedangkan malam tadi baca critical thinking pun aku dah cukup gler.....tak pasal2 ada orang tu kena kacau ngan aku malam tadi....kesian dia padahal dia tak terlibat pun dalam test Bel 313...terpaksa la dia layan aku yang gler malam tadi..tak pasal2 kan....sorry eh awak(yang berkenaan).....sorry sangat2 tau....tak siap assignment yang dia buat malam tadi....buruk gler perangai aku kan....

Sebenarnyer aku nak upload gambar waktu makan2 kat kedai siam kat depan Uitm hari tu yang aku baru amik dari Kak FD tadi...tapi nampak gayanya macam tipis jer harapan.....macam tak boleh jer...so terpaksalah aku membebel macam biasa..

Ni bunyi guruh dah muncul...nak hujan la kot....dalam minggu ni boleh dikatakan tiap2 hari hujan...takpe lar...hujan kan bawak rezeki....bersyukur je lar....kalau hujan bising, bila tak hujan pun bising....itulah manusia bukan reti nak bersyukur....macam aku la.....

Yang penting lepas ni aku kena study....aku kena study hard....

USAHA TANGGA KEJAYAAN....chaiyok...chaiyok......aja aja fighting.....daaa.......

No comments: