Monday, March 23, 2009

All after all.....

Pertandingan Akhir Debat Piala Pengarah akan berlangsung pada hari sabtu ini (28Mac 2009). Final DPP ni Pre-Law ( diwakili Abang Yazid, Abang Syazwan n Kak Asiah) akan melawan Team DPA (diwakili Umar, Abang Muhafiy n Kak Athiyah)...sapa yang akan menang pun tak dapat dijangka...

Walaupun team aku tewas pada separuh akhir DPP kepada Team Kak Asiah, tapi aku tak kisah, Memang selayaknya diaorang yang masuk final dan meneruskan misi bagi merampas gelaran juara dari Team DPA.

Hujung minggu ini ada Pre-Law Fiesta....ada sports day....and aku masih kekal rumah merah...kenapalah dari zaman sekolah sampai alam universiti aku masih terikat dengan rumah merah.....bagilah aku rumah kuning ker, biru ker aku pun tak paham...

Tapi takpe lar...tak kisah dan tak effect apa2 pun...

Aku nak buat discussion ngan group assignment law aku....
@dios

No comments: