Friday, March 13, 2009

Weekend yang membosankan

Weekend ini amatlah membosankan...aku duduk jer kat bilik tanpa membuat apa2 perkara yang menarik....cuma dgr radio, study skit ngan tgk movie....bila lapar gi beli makanan kat dining...itu ajer....

Weekend ini sangat boring sebab ramai org yang takde....hampir 100 budak pre-law gi lawatan ke Kuala Lumpur.....sebenarnyer aku sangat jelous....aku nak pergi taapi takde tempat....aku sangat tak puas hati....aku nak pergi....

Hari selasa lepas aku tiba2 menjadi bidan terjun untuk attend dinner kat SP INN...izat call and suh aku gi...aku menjadi jahat hari itu kerana memonteng kelas malam semata-mata untuk pergi dinner....hah hah hah...nampak sangat aku lebih pentingkan makanan dari pelajaran....

tapi nasib baik dinner itu agak best..best la jugak kot...makanan pun boleh tahan gak kesedapannyer...aku duduk semeja ngan budak pre-law ngan ntah sapa ntah lagi dua orang tu...budak hoki tak silap aku...

Apa2 pun setelah submit tiga assignment, aku masih tak senang hati sebab ada lagi dua assignment yang nak kena buat.....banyak nyer benda yang
nak kena buat.....adohai.....

No comments: