Thursday, March 19, 2009

LELAKI MENYUSAHKAN!!!!!!!!!!!

Mungkin bunyinya agak kasar tapi itu lah kenyataannya yang harus diterima....lelaki memang menyusahkan(untuk mereka yang aku maksudkan)....

Lelaki itu memang menyusahkan hidup aku...memang tak berguna....kenapalah dia muncul dalam hidup aku.....aku tak sangka langsung.....mula2 macam ok but the end of the day...he is useless

I really hate him right now....i hate him....i hate him with full of my heart....
No more good feeling towards him right now.....

Aku jarang nak benci kat orang tapi sekali aku dah benci, memang susah aku nak elok balik.....

Mungkin aku agak melampau dan salah aku jugak....cepat sangat berharap dan percaya kepada orang.....tapi apa yang boleh aku cakap....kalu tak nak, jangan bagi harapan....aku tak suka orang yang macam tu...kalau tak nak, cakap tak nak....aku boleh terima dengan hati yang terbuka tanpa rasa benci pada dia.....ini tak, main2 macam ni....

Dia ingat aku ni apa???? Aku ni manusia biasa...ada hati...ada perasaan....perasaan benci pun ada.....lepas dah muncul dalam hidup aku, nak blah macam tu jer.....

Dia yang mulakan semua ni....bukannya aku.....and then.......???????

Entahlah.......malas aku nak fikir....

No comments: