Thursday, March 5, 2009

Aku pun lebih tak tahu......

Sehari berada dirumah, time2 macam ni la tetiba lak segala penyakit nak menyerang....tau2 jer aku ada kat rumah....time2 ginilah nak demam, sakit tekak sume bagai....orang balik nak bergembira bersama keluarga tercinta....

Semalam habis macam tu ajer....aku tak buat langsung keje u (bukan keje sekolah lagi)....asyik mengekor ibu ngan abah keluar...tak nak tinggal umah langsung...rasanyer aku tau kenapa aku demam....tak sedar diri minum air coke banyak sangat.....beli mcD sampai empat set....tapi aku makan burger satu jer...yang lain untuk adik2 and abah aku.....So hari ni maknanyer banyak benda yang aku kena buat.....siapkan assignment psycho, siapkan bel313 yang macam apa ntah, siapkan bel260 and a lot of things to do....

Actually aku pun tak tau pasal apa aku tulis macam tu smalam....mungkin sebab emosi tak berapa nak stabil kot......ntah la.....dah buat dah pun kot.....redha je la......tetiba aku bau something yang sedap dari dapur....rupanyer ibu masak lauk favourite aku.....sambal tempe.....sedapnyer........aku nak makan.....@dios

No comments: