Sunday, June 28, 2009

Segalanya Kuterima....

Tajuk tak leh blah kan....saja nak buat gempak..padahal takde pape pun....aku mmg suka camni ha ha ha....

Sebenarnya aku time2 ni tgh nak cari isi bahan untuk global sambil mendengar pelbagai lagu yang roomate aku bukak....macam2 bahasa...korea, melayu sume ada...dan tetiba ada orang bukak lagu yang sangat sedih melodinya......and aku rasa aku suka lagu tu(kata pun aku ni minah jiwang)....lagu You Are not Alone by Michael Jackson....sedih lak dgr lagu tu....apa2 pun Michael Jackson dah takde...itu yang pertama.....

Second, aku tgh pening nak cari pasal self-determination(global) untuk present esok....tapi tak dapat2...tu lah buat keje last minute lagi....padan muka...then dah la aku tgh sakit mulut ni...ada ulser...sakitnyer sampai ke telinga rasa....geramnyer aku....nak letak garam biar cepat baik....takde lak garam kat sini....nak mintak mak cik dining....malu la plak...last2 biarlah dia sampai baik sendiri....

Aku dapat roomate baru....budak terengganu....setakat hari ini performance dia agak baik la jugak kan....and hope berterusan la sampai ke akhir sem.....budak2 lama akan daftar masuk minggu depan....huh....masuk dah??? Actually aku happy and tak happy gak bila diaorg masuk......yang tak happynyer nanti internet connection akan menjadi slow, nak makan mesti nak kena berebut sebab ramai orang....nak basuh baju pakai mesin basuh mesti tipis peluangnyer.....and sebenarnyer aku dah selesa ngan keadaan sunyi selama sebulan ini....Tapi pada masa yang sama aku happy gak diaorang dah nak masuk sebab aktiviti akan lebih banyak and yang paling penting sebab.......adalah...tak yah baagitau....biarlah rahsia....

By the way, sebelum terlupa aku nak wish Besday kat kawan baik aku...

HAPPY 19th BIRTHDAY to NUR 'IZZAH AHAMAD KAMEL......
-wishing you good luck in everything you do-
-haritu dah janji nak kuar sama2 waktu birthday awak
tapi tak dapat-
- lain kali kita kuar sama2 eh-

So rasanya baik aku mula balik carik fakta2 untuk global esok....kang tak pasal2 esok kena ceramah ngan madam Global....

6 comments:

Unknown said...

salam adeela
sabar la yek..nama pun global hehe

rapturous said...

budak2 dah nk masuk.. internet connection jadi k.0.. nak basuh baju pakai mesin basuh pun agak panjang barisan nye... duduk sunyi lagi best..
tapi klu bdk2 lama course lain masuk.. ade gak yg best... hah!!!

pe yg biarlah rahsia tu deela?? o.. ni kes hati berbunga bunga la kan...

saje je repeat balik sume ayat.. hehehe

HaPPy_MiroHu said...

hehe..mcm dapat agak jer..bak kata min..berbunga2 eh..haha..hani suka bdak2 lama balik sini baru rasa meriah nak bljr..kalau xsunyi jer nak pi tandas pun xbest..hehe..

rapturous said...

to hani.. ini ina lah bukan min.. dushk!

ika_adeela said...

apa yang hati berbunga-bunganya ni??? tak paham la

Fizah said...

aku and aliaa kena bangun awal pagi semata-mata nak basuh baju guna mesin. tapi kena tunggu jugak..hampeh betul