Thursday, July 9, 2009

Obses ker???

Hari ni adalah hari gembira bagi aku...yang pertamanya elaun dah masuk!!!! yahoo walaupun hanya rm500++ sahaja tapi memadailah daripada takde langsung....keduanya hari ni ada orang belanja aku KFC.....rezeki...rezeki....thanks kepada tukang belanja itu...semoga anda dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki slalu...amin....

Tadi aku, aliaa ngan fiza makan kat luar....mentang2lah elaun baru masuk....sebenarnya fiza yang nak makan kat luar sebab dia puasa...so kitaorang makan kat kedai baru sebelah Gemilang 30 tu.....aku tgk kereta habis......habis disewa oleh bebudak pre-law (agaknya la kot) ye lar baru dapat elaun la katakan....dasat2.....

Waktu tengah tunggu waktu berbuka puasa tu, fiza pun pasanglah video debat time AGM Kelab Debat sem lepas yang dia rakam guna phone dia....and nak dijadikan cerita, dia ada dalam video tu..(of coursea dia ada, sebab dia pun debat sama)....then fiza pun cakap lah kat aku....

Fiza: Deela, ni video dia tgh debat ni....(dengan nada yang ntah la)

Aku : Ha.....ye ker??? Nak tengok...nak tengokkk....nak tengok skang
jugak...

Fiza : Tak boleh...tak nak kasi...

Aku : Nak tgk la....nak jugak....tak kira nak jugak...

Fiza : Ko tau tak deela, bila ko react macam ni, nampak sangat ko obses
ngan dia tau.....

Aku : Ha??? Obses ker macam tu???

So, aku terpikir-pikir la sampai skang....aku obses ker ngan dia??? Adakah bila kita react sebegitu menampakkan yang kita obses ngan dia??? Ntahlah aku tak tau nak cakap macam mana,....obses mungkin tak....tapi gila mungkin yer la kot...kui kui kui.....gila la aku ni.....

7 comments:

faradiba anuar said...

ngaa!
akak tahu siapa yang di-obses-kan itu!!!

:p

aYiE said...

siapakah yg dimaksudkan 2....

HaPPy_MiroHu said...

uih..makan kat luar terus tuh..tanda meraikan elaun dah msuk eh..hehe..ader je citer psal budak tu kan..ish..buat kan hani lagi membuak2 nak tahu nih..fizah!! mana kau?? citer skit psal kekasih pujaan adilah nih weh!!

ika_adeela said...

fd - alamak akak tau ke sapa??? gawat ni...gawat...

azri- kalau aku nak bagitau sapa, dah lama dah kita tulis nama dia tu..

hani- nak tau ker???? ha ha ha cari lah sendiri....hu hu hu biarlah rahsia

Fizah said...

yeah2...adeela dah obses!! haha..

Actually gambar pakcik dl video debat tu sket je kot. Dia cuma bagi kata laluan je...yg banyak ialah.....tw la sape kan.

Nyibuk je..kaco mood aku masa tgh tgk video tu tw...huhu..

aku menyimpan rahsia adeela yg terbesar!!

u r so mean! said...

deela..
siape die tu?
hehehe..
nak teka tp no idea..
jd ape kate bgtahu terus jer..
hahahaha..

ika_adeela said...

ha ha ha korang sume takde keje ker??? baik buat global ker tak pun baca law...banyak faedahnyer