Tuesday, July 28, 2009

Just not for me....i guess

Cuti sememangnyer best lagi2 apabila berada dirumah.....walaupun keadaan sekeliling agak merisaukan...dengan kes HINI yang semakin hari semakin meningkat.....ntah kenapa tak habis2 lagi kes HINI bodoh ni....ini semua ujian dari Allah...maka sama2 lah kita berdoa....

Disebabkan virus itu la, abah aku tak bagi kuar sangat...abah kata bahaya...kurang2 kita dah ambik langkah berjaga2 daripada virus...tapi apa2 pun ini kerja tuhan...takde sapa boleh halang....tapi nasib baik aku dah sempat bersuka ria dengan along, alang ngan adik haritu....kitaorang main bowling sampai empat game....gila kot....sampai naik lenguh tangan aku....actually kitaorg bayar untuk dua game tapi disebabkan ada promotion sebab tempat tu baru bukak...so kalau main satu game percuma satu game...apalagi lepas gian la melempar boling tu walaupun tak la sehebat mana pun sebenarnya.....

Bila dah tak leh kuar umah ni..laptop la sahabat terbaik......nak tgk tv...kalau ada citer best je lar sebab tu sentiasa bukak laptop....bukak macam2 laman web....semalam aku bukak la friendster.....bukak profile kawan2 aku.......and suddenly aku terbukak la satu profile 'kawan' aku ni....dah update profile dia....kalu tak sebelum ni tak update sangat...jarang2 jer....

Ntah kenapa bila aku baca jer komen2 yang dia dapat...aku rasa semacaam kot...tetiba rasa darah naik atas kepala....tetiba datang satu perasaan yang susah untuk digambarkan....aku macam......ntah la aku tak dapat nak cakap macam mana aku rasa....dan seperti biasa aku akan terfikirkan perkara itu sedalam mungkin dan sejauh mungkin sehingga langit ke-7...

To be honest, tetiba semua perasaan datang bercampur baur.....rasa malu, rasa bodoh, rasa tertipu , rasa benci, marah, kelakar semua la ada.....ntah lah...aku pun tak tau....tapi apa yang penting skang ni aku rasa yang aku perlu teruskan hidup macam biasa dan berusaha sehabis mungkin dan dapatkan result terbaik untuk sem terakhir aku di UiTM KEDAH.....aku tak nak duduk lagi kat UiTM KEDAH ni......aku tak sanggup nak duk lama2 kat UiTM Kedah...because i know its just not for me....

7 comments:

aYiE said...

salam sis...
nape plak nih...

ika_adeela said...

ada masalah la...apa lagi

ika_adeela said...
This comment has been removed by the author.
SoLeHiN said...

selesaikan masalah...settle! hehe

ika_adeela said...

sol- cakap senang la kan...tak alami tak tau

ini p/a/n/d/a o.k!! said...

saba ek.
tggl bapa bulan je awak kat kedah...
nnt pindah s.alam lak..
lg byk msalh..
life is not complete when there is no probs dear!!

ZAIDI said...

aduh mcm parah je ko ni....