Tuesday, June 23, 2009

Sudah sudahlah...

Tadi kitaorg sebahagian pelajar perempuan part3 (yang terlibat je lar) telah duduk bersemuka and bincang tentang apa masalah dan salah faham yang berlaku...mungkin agak terpesong sedikit perjalanan program ini tapi apa2 pun perbincangan berlaku dalam keadaan tenang tanpa sebarang rusuhan ataupun kekerasan dari segi fizikal yang berlaku...alhamdulillah.....

Setelah berbincang aku sedar apa yang betul apa yang salah...mungkin post aku sebelum ni agak keterlaluan dan menghiris hati banyak pihak....demi kebaikan sume, aku deletekan saja post itu.....so, kat sini aku minta maaf lah kepada sesiapa yang terasa dan terkena tempias hasil tulisan aku tu.....bukan nak kata aku tak salah......kita semua ada kelemahan masing2....setiap manusia tak terlepas dari sebarang kesilapan......nobody perfect.....

Maka aku harap kita bolehlah bukak buku baru, tutup buku lama.....buang yang keruh ( walaupun rumah aku kat ayer keroh) ambil yang jernih.....sudah sudahlah dengan apa yang berlaku sebelum ni.....kita jadikan ia sebagai satu pengajaran........

1 comment:

faradiba anuar said...

kenape ni adk,
is evryting okay?
akak tak sabar dah nak balik uitm ni.
:p