Thursday, June 18, 2009

Tak tau la plak.....

Bila dah jadi part 3 ni, baru la tau susahnya part 3 ni....banyak assignment kot......every week ada jer kerja nak kena buat, nak kena present, nak kena submit...fuh banyak siot....patut la aku tgk senior sem lepas asyik bertapa kat library jer....

Semalam ada penamaan calon untuk pre-law election....ramai la yang bertanding tapi yang menarik perhatian aku adalah pencalonan untuk merebut kerusi panas iaitu kerusi Setiausaha Agong Pre-Law Club. Pertembungan dua penjuru yang membabitkan Nur Muhaimin dan Nur Diana....kedua-duanya perempuan and aku rasa mmg patut la sebab jawatan setiausaha sesuai untuk diisi oleh orang perempuan......no bias ehhh....

So persoalannya disini, siapakah akan mendapat undian dan kepercayaan bebudak pre-law?? Adakah Min atau pun Diana?? Kedua-duanya mempunyai pengikut yang tersendiri tapi kalau dilihat dari segi sokongan...aku tak ragu2 katakan Min sedang mendahului...tapi itu sume boleh berubah selagi keputusan tak diumumkan.....segalanya akan terjawab pada hari pengumuman pemenang....tapi.....entah lah......susah nak cakap.....hati manusia kita tak leh nak baca...

Apa2 pun aku pun ada calon favourite aku sendiri.....sapa??? Tak tau la plak....hu hu hu

1 comment:

suarajagat said...

SALAM..
saya membpunyai 2 blog
1- http://suarajagat.wordpress.com
memperkatakan ttg ajaran sesat di malaysia.


2- http://sitaklukjagat.blogspot.com
santai informatif ttg politik, isu semasa, orang melayu, masakan, kehidupan dan sebagainya.

harap bloggers dapat add link saya di blog masing2. bertukar link & berinformasi.

kalau boleh, jadilah follower.

terima kasih