Thursday, November 12, 2009

RESULT PRE-LAW

Akhirnya setelah menunggu lebih kurang sebulan lebih, keluar jugak result final exam for part 3 pre-law...

Actually aku takut sangat nak tgk result aku sebab aku mmg tak confident dengan subjek2 aku waktu part3 ni... tapi setelah tgk result aku tadi, aku AGAK bersyukur jugak sebab aku lulus sume subjek...sebab aku takut sangat aku fail satu paper berhantu ni- Introduction to LAW III...

Walaupun result tak sebagus yang aku nak, tapi tetap keena bersyukur...result aku tak la teruk sangat tapi boleh lah...mmg lepas sangat2 la untuk ke shah alam for continue law...tapi semuanyer bergantung kepada MUET and interview hari tu...

Apa-apa pun, secara kesimpulannya aku puas hati terhadap pretasi aku dalam program pre-law ini...aku takut sgt dulu waktu mula2...sebab sume org kata law ni susah la, berat nak bawak dan segala bagai...

Tapi aku pegang satu benda, kalu usaha...benda yang jadi susah pun jadi senang...yang penting usaha dan jangan pernah putus asa...

USAHA TANGGA KEJAYAAN...

Adios...

2 comments:

Farhan Zafry--;LITHIUM said...

wishin' u da besh in shah alam... pollo la blog adek ni

HaPPy_MiroHu said...

Hani doakan kejayaan Adeela di masa dpan..saya sokong dgn pendirian awk..^^