Tuesday, November 3, 2009

PERTAMA...

Dah lama aku tak update blog aku ni...bukannyer apa...aku malas nak menulis dan jugak aku skang ni bz...pasal tiap2 hari aku kerja...

Aku keje skang ni...jadi cashier kat pasaraya dekat rumah aku (kawan2 aku tau la aku keje kat mana, semua duk ngutuk aku)...dari hari isnin sampai khamis aku keje kul 6 ptg sampai kul 11 malam...hari jumaat aku cuti..weekends la dari kul 11 pagi sampai kul 11 malam...frankly talk, penat kot keje...tetiba rasa rindu lak kehidupan kat kampus merbok tu...

Setelah aku kerja selama lapan hari, aku pun dapatlah gaji... dapat gaji pertama tu...walaupun tak banyak...tapi aku rasa puas hati sebab itu duit dari hasil titik peluh aku sendiri...bila kita dapat duit kita sendiri, baru rasa sayang kat duit tu...kalu tak selama ni asyik nak mintak kat mak bapak tanpa pk betapa penatnyer diaorang keje cari duit untuk anak2 dia...

Skang ni tgh berdebar tunggu result kuar..ntah macam mana la result aku kali...hopefully bagus la...

Aku tak tau la nak tulis apa lagi skang ni..cukup lah buat masa ni..

Adios...

3 comments:

HaPPy_MiroHu said...

wah!
kagum hani dengar..
bagusnyer awk kejer..ayah hani xbagi pun..huhu..
tapi, tul ckp awk..bila susah penat kt dapat duit tu memang sayang nak guna..raser insaf lak ..

ika_adeela said...

tak keje eh???
duk umah rehat jer eh??

HaPPy_MiroHu said...

haah..hehe..blajar memasak..hehe^^