Thursday, September 3, 2009

Sesi Delete-Mendelete

Sebenarnya kan aku tgh boring tau...aku pun tgh susah hati....minggu depan aku ada 4 test, 2 presentation dan satu assignment yang nak kena submit...mmg sangat2 sibuk minggu depan...giler lah....nak bunuh orang ke hapa,aku pun tak tau....bila cakap kat ibu, ibu cakap macam ni...takpe....nanti dah lepas semua tu kan cuti...nanti angah balik, angah boleh rehatkan....takper lah....itu lah apa ibu cakap...aku nak mengadu pun tak jadi...kalu cakap kat along pun, benda yang sama akan keluar dari mulut dia...kalu ngadu kat abah lak, nanti abah akan kata..kalau tak nak blaja, balik umah, keje potong rumput... (aku pun tak paham kenapa abah slalu ugut suh keje potong rumput)...aku nak mengadu takde sapa yang sudi nak dengar...kesian kat aku kan...aku kena la simpan sorang2..tu yang aku tak betul skit tu....sebab nak lupakan segala masalah...

Sebenarnyer ni tujuan bukak blog hari ni sebab nak delete post2 yang tertentu...aku kena delete post2 tersebut atas tujuan2 yang tertentu, demi menjaga silaturrahim di antara satu sama lain..aku terpaksa sebab aku tau ada diantara post2 aku yang sebelum ni boleh mendatangkan masalah yang akhirnya akan effect diri aku balik...huhuhu lantak la orang paham ke tak apa aku cakap ni....janji aku paham...

Nak makan nasi dagang....sangat2 suka nasi dagang....saya pun suka tempe...pelik la aku ni kan...lantak la..janji aku bahagia..

Sangat2 penat dan tak betul..
Ngantuk....
Daa....

No comments: