Friday, September 11, 2009

Tak lama lagi....

Alhamdulillah....kat melaka sudah....balik dua minggu untuk study week dan juga cuti raya...naik cuti trus pekse.....pastu trus habis pengajian aku kat kedah sebagai pre-law....perjalanan balik malam tadi tak disangka..ada ke patut kul 2 pagi aku kena tukar bas...glerlah...

Minggu ni sangat sibuk..macam tak sangka lak aku leh go through benda tu sume...4 test and all those things...fuh sungguh tak sangka....tak lama lagi habislah....sedih la plak...

Aku sedih bersebab...ntah kenapa bila aku dengar lagu ni aku rasa lain...ntah lah...diamlah adeela....ngarut je ko ni


Khatimah Cinta

Ukiran Malam nyanyikan lagu
Rindu hatiku yang terpendam
Bintang malam lukis wajahku
Katakan aku pergi

Genggamlah cinta yang ku berikan
Simpanlah selalu dalam hati
Ku akan selalu dalam mimpimu
Menemani tidurmu

Sudahlah sudah
Ku harus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi
Biarku bawa seluruh cintamu
Ku dakap dalam tidur panjangku

Peluk tubuhku
Kucup bibirku
Relakan saja aku pergi…

DIAM....

3 comments:

'aliaazaker said...

kte pun terkejut deela kne tukar bas..
x prnh2 kte balik sorg mlm2..

sye phm maksud tersirat di sebalik lirik lagu itu.. :)
sye mmg memahami anda.. hehe

ika_adeela said...

ah aliaa ngarut la

Fizah said...

saya pun!! Adeela rindu kat dia...saya pun rindu gak..haha