Wednesday, February 18, 2009

Works......works.....and works........

As usual kat library hari ni.....buat assignment sambil sembang2 ngan adeeb, fiza ngan norja....merapu meraban kat dalam library yang sepatutnyer memerlukan kami untuk senyap....tapi nampak gayanya ramai dah pandang kat kitaorg sebab kitaorang bising sangat la kot......

Many events yang akan berlangsung and yang paling hampir ialah Pertandingan Debat Piala Pengarah yang akan berlangsung next week...i don't know whether saya akan berdebat atau tidak...semuanyer akan ditentukan pada ptg ini....

Kalau tak dapat debat takpelar, jagalah loceng....apa susah.....walaupun niat dihati nak gak berdebat...nak test kemampuan diri ini....

sEBEnarnyer saya tak sabar nak balik rumah sebab melalui perkembangan yang ibu sampaikan melalui telefon tiap2 malam, bantak benda dah berubah.....weekend ni along balik rumah...diaorang nak tgk upin ngan ipin........tak aci tau....suka meminggirkan saya mentang2 lah saya di hujung dunia ini.....semuanyer seperti mahu melupakan saya....

Tak campur lagi family planning yang nak g camping cuti sekolah bulan tiga ni...yang lain2 boleh la join sebab diaorg sume kat area selatan jer tempat belajar tapi saya????

Saya nak haabiSKAN CEPAT2 AsasI LaW ni and nak gi shah alam end of this year sebab.....
banyak sebab2 nyer

aku sakit hati ni......

@dios.....

No comments: