Monday, February 9, 2009

Banyaknyer assignment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Banyaknyer assignment......tak sanggup aku...sambil2 tgh makan kuih yang aku beli dari Pak Ad tadi, dengar lagu Ct cahaya cinta...aku pun baca la psycho....mmg psycho kot...sebab ada test hari rabu ni....

Assignment berlambak campur test lagi...dah nak gler dah aku ni.....ni baru habis baca dua bab nak masuk bab tiga plak..... minggu depan test law plak....dengan assignment critical thinking lagi, law lagi ngan psycho....dah tu sume nak kena buat presentation lagi plak....hua hua hua....ya allah tolong lah hambamu yang dalam kesusahan ni....nak submit pun tarikh yang sama......

kenapa la macam ni kan...aku pun tak paham...dah mula la ayat gler aku...
bila au mengadu kat ibu, ibu boleh lak cakap biasalah tu.....bukan senang nak lawan karpal singh...padahal aku tak berniat pun nak lawan dia....

kALAu macam ni la....tak tau la berapa aku punya pointer sem ni....aku cukup tak paham kenapa senior cakap yang sem 2 senang nak score......bagi aku punya la susah.....mungkin mereka2 itu pandai dan cemerlang.....sebab tu cakap camtu......tak macam aku.....lampi skit ( bak kata adeeb)...dengan aktiviti jpk and jb mahsuri lagi.....

Takper bukan senang nak senang...tapi takper aku mesti berusaha...esok boleh baca psycho lagi after habis kelas library......pastu nak study kat library sambil skodeng mat library...hah hah hah...kalaulah mat library tu ada esok kan.....takde keje kot....

tadi amik gambar kelas ngan mr haswira....sporting gler sir.....tp budak kelas macam apa jer....tak nak bagi kerjasama...tak nak amik gambar....macam mahal sangat muka diaorg tu....menyampah aku.... lantak diaorg la janji mereka bahagia...

Dah la baik aku study dari membebel tak tentu pasal macam org tak berapa nak center....aku nak baca psycho.....adios....

No comments: