Wednesday, February 11, 2009

Hari ini hari khamis....

Hari ini hari khamis saya berada di library untuk menyiapkan assignment law saya.....datang ke library untuk mendapatkan wireless internet pada siang hari...kt bilik dapat bila waktu malam jer......

Actually takde apa pun nak tulis...saja nak habiskan masa sementara page yang dicari memunculkan diri...nak loading gler punya lama.....kebosanan yang terlampau telah melampau.....telah melanda seisi keluarga....sebenarnyer gembira hari ni pasal test psyco and library dah habis.....tinggal test law jer la....walaupun sebernarnyer assignment blum siap lagi pun....hah hah hah ...

Malam semalm aku telah melakukan satu perkara yang aku sendiri tak jangka aku akan buat......terkejut kot aku buat benda tu....tak tercapai akalku tapi tercapai tanganku untuk melakukannya.....

Menyesal dulu pendapatan menyesal kemudian tidak berguna....barang yang lepas jangan dikenang....let bygone be bygone.....itu semua adalah ayat untuk menyedapkan hati sendiri....
tapi tak mengapa hidup mesti diteruskan....wah gaya macam dah buat kesalahan besar gler...
gler kot ptg2 ni @ AKU MMG SENTIASA GLER...

Nak buat assignment......@dios

No comments: