Saturday, August 15, 2009

Menghitung Hari

Lagi beberapa minggu sebelum kami-budak pre-law akan bercuti sebelum menghadapi final exam dan akhirnya tamatlah pembelajaran aku di UiTM Kedah ini...empat minggu terakhir ni memang jadual aku sangat pack....sebab nak habiskan silibus dan nak habiskan assignment semua....

BuLan Ramadhan akan datang dalam masa beberapa hari lagi....mkain dekat bulan ramadan dan syawal...makin sikit masa aku berada kat sini....sebenarnya aku suka dan juga tak suka bila nak tinggalkan UiTM Kedah ni...ye lar walaupun pada awalnya aku mmg tak nak datang sini sebab jauh drai rumah aku, tapi bila dah lama2 ada kat sini....tak banyak sikit mesti ada rasa sayang kat UiTM ni....

Kenangan memang banyak....manis ada pahit pun ada...tapi banyak benda aku belajar kat sini.....makin lama rasa makin berat hati plak nak tinggalkan UiTM ni....banyak benda yang aku rasa sayang kat sini...tapi aku tak nak plak duk kat sini sem depan....susah kan....

Tapi kita kena terima hakikat semua yang bermula akan tetap berakhir...dan itulah proses yang aku sedang lalui skang ni....tapi one thing for sure.....AKU MESTI AKAN RINDUKAN UITM KEDAH.....

Ceh...feeling la plak....daaaa

3 comments:

u r so mean! said...

nak join feeling2 gak..
huhuhu..
sedih gak lar nak pegi dr sini dh..
rindu nye ngn bilik F10312 dpn toilet nie..
aarrrggghhhhh!!
deela..
menghitung hari..
detik demi detik..
(smbung cepat deela..cepat)

HaPPy_MiroHu said...

Ya Allah..lagi 4 minggu jer!!
wow..cepatnyer masa berlalu..
I'm gonna miss everyone..my room..bau semerbuk setiap pagi~
hehe..

aYiE said...

apela yg ko mrepek ni...
final exam ade lg la..