Tuesday, May 12, 2009

Habis Sudah?????

Akhirnya berakhir juga final exam aku untuk semester yang kedua.....and habis dah speking test for MUET for this sem...i hope i will get band 4.....insyaallah.....aku sampai kat rumah paada pukul 8 lebih pagi tadi....

Bertolak dari bus station Sungai Petani pada pukul 11 malam dengan menaiki bas PERSADA(bus baru kot.....sangat cantik)...aku balik sorang jer...takde kawan macam sebelum ni...biasanya balik ngan kak zue or izham tapi disebabkan dua2 dah balik, aku kena la balik sorang...anyway, nothing happen and it was a safe journey....

Berakhirnya paper BEL260. bermakna aku masih mempunyai satu sem untuk terus berada di UiTM Kedah bagi menghabiskan program Asasi Undang-Undang....dan itu bermakna aku harus lebih berusaha bagi mencapai kejayaan, sebab senior aku kata semester 3 adalah semester paling mencabar bagi pelajar pre-law...

Sekarang ni aku tgh melalui cuti semester yang tak seberapa nak panjang...2 minggu...aku kena pergi kem debat dan akan pergi ke Arau Open....ntahlah....
yang penting aku rasa semester dua ini sangat cepat masa berjalan...

Macam2 benda yang berlaku sepanjang semester ini....banyak yang aku belajar sepanjang enam bulan ini....suka, duka.......banyak sangat la benda yang jadi....yang melibatkan hati dan perasaan pun ada....senang kata semester ini lebih banyak pengalaman yang aku dapat dan menjadikan aku lebih matang....

Aku juga dapat kenali hati budi setiap orang...siapa yang sebenarnya kaca dan permata.....siapa yang boleh diharapkan dan siapa yang tidak....betul lah kata orang, tak kenal maka tak cinta.....pengalaman adalah guru yang terbaik untuk kita....dan pada sem inilah aku buat something yang aku pun tak tau kenapa aku buat....bila aku fikirkan balik kenapa ianya terjadi........muffin coklat dan snikers.....hu hu hu hu.....

Maka aku harus simpan kenangan semester 2 untuk dijadikan panduan bagi semester hadapan....yang penting kita mesti teruskan hidup!!!

3 comments:

'aliaazaker said...

hehehe.. suke sgt!! lai nk choc muffin ngan snickers!!! x kire! hahahaha

ika_adeela said...

tak nak kasi!!!!!!!!!! wuek...

Fizah said...

haha...weh, aku nak skali!!
deela, you should try kinder bueno.
Lagi sedap dari snickers or coklat muffin..

anyway, happy hol's and jumpa kat uitm tercinta 23 may nanti yek..